For Online Portal Related Help: 9334934115, 8539971853, 9431672287
ADMISSION RULES
ऑनलाइन नामांकन करने के बाद महाविद्यालय में निम्नलिखित कागज़ात जमा करना अनिवार्य है, तब ही कॉलेज से आपका रोल नंबर अलॉट होगा , अन्यथा आपका नामांकन समाप्त हो जाएगा: –
- एडमिशन फॉर्म ऑनलाइन करने के बाद फीस रसीद के साथ दो प्रति में
- पहले सेमेस्टर एडमिशन रसीद
- पहले सेमेस्टर प्रवेश पत्र की छाया प्रति
- पहले सेमेस्टरअंक पत्र की छाया प्रति
- आधार कार्ड की छाया प्रति
- पासपोर्ट साइज़ फोटो एक प्रति
list of document attached jpeg/pdf format at the time of online:
- Admission Receipt (100 kb)
- Previous Semester Admit-card (100 kb)
- Passport Size Photo (50 kb)(Mandatory)
- Self Signature (20 kb) (Mandatory)
Step to fill up Admission form
Follow the steps as below to fill the Admission form.
- 1st Step: Visit the official website of the College
- 2nd Step: On the homepage, click on the link “Online Admission ”
- 3rd Step: Click on the link “for Admission ”
- 3rd Step: Click on “Sign Up” from the page
- 4th Step: Enter Username, Password and Email
- 5th Step: Click on “Sign Up” from the page
- 6th Step: Enter existing Username and Password
- 7th Step: Click on “Apply for semester Admission” from the page
- 8th Step: Fill the all Data in Capital Letter and Upload the necessary documents in the required format.
- 9th Step: Click on “Submit”
- 10th Step: Complete the fee payment.
- 11th Step: Take the print of your Admission receipt.
- 12th Step: Keep your documents with payment slip for future document verification.
Click Below Link for Admission